Şanlıurfa Büyük Şehir Belediyesi ALO 153 Çağrı Yönlendirme birimine firmamız çözümü olan Minoris CRM uygulama projesinin birinci fazı başarı ile gerçekleştirilmiştir.
Project Description
- 0
- 26 Mayıs 2017
- Yazılım, Yerel Yönetimler
Daha fazla bilgi
ALO 153 Çağrı Merkezine gelen çağrıların ilgili birimlere otomatik olarak aktarılması, iş emrine dönüştürülmesi ve sonuçlandırılması aşamasına kadar geçen tüm süreçlerin dijitalleştirilmesi mobil tablet uygulamaları ile sağlanmıştır. Bu projenin birinci fazı kapsamında firmamızın CRM çözümü, analiz ve fizibilite, projelendirme, sistem yapılandırma ve yazılım geliştirme hizmetlerimiz kullanılmıştır.
Project Details
-
müşteri:
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi - http://www.sanliurfa.bel.tr
-
Beceri:
Minoris CRM Smart HUB -
yer:
Şanlıurfa
Projenin hayata geçmesi ve başarı ile uygulanmasından dolayı Minoris Bilgi Teknolojilerine ve emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım.